Pernod Ricard

Pernod Ricard прискорює перехід до кругової економіки

Міжнародна група з виробництва напоїв Pernod Ricard приєдналась до мережі Circular Economy 100 (CE100), що об’єднує міжгалузеві корпорації, уряди, міста, інституції і новаторів з усього світу для прискорення переходу до кругової економіки.

Її горілчаний завод Absolut у Швеції є першим у світі лікеро-горілчаним заводом із нейтральним рівнем викидів вуглецю, на якому впроваджуються інноваційні процеси, спрямовані на виробництво замкненого циклу і мінімізацію відходів. Окрім того, Pernod Ricard збільшив в упаковці своєї продукції вміст перероблених матеріалів до 43%.

Замовити корпоративний workshop з двома інтерактивними голосуваннями для обрання векторів сталого розвитку

Група має намір збільшити свої амбіції і відмовитися від рекламної продукції, виготовленої з одноразового пластику, а також забезпечити до 2025 року придатність 100% упаковки для вторинної переробки, компостування, багаторазового використання тощо.

Pernod Ricard засновано у Франції у 1975 році в результаті злиття двох брендів, на той момент досить скромних і конкуруючих між собою, – Pernod (заснований у 1805 році) і Ricard (заснований у 1932 році). Серед її брендів – лікер Ramazzotti, шотландський віскі Campbell Distillers, вина Orlando Wyndham, ром Havana Club, настоянка Becherovka, міцні алкогольні напої Ballantine’s, Malibu, Kahlua, Beefeater, шампанське G.H.Mumm і Perrier-Jouët та інші.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: facebook.com/PernodRicardCorporate