Компанії BASF і Jaguar Land Rover розробили новий спосіб вторинної переробки пластику і використовуватимуть його замість стальної деталі в автомобілі. Про це повідомляє Auto24.
За даними видання, із незвичайного матеріалу поки що зробили раму радіатора електричного кросовера Jaguar I-Pace. Ця робота є частиною більшого проекту ChemCycling, який передбачає перетворення побутового пластику на високоякісні матеріали.
Для розкладання пластику BASF використовує термохімичний процес, який дає на виході піролізну олію. Вона може замінити природну сировину, з якої роблять високоміцні пластики. До того ж матеріал потім можна нагрівати і фарбувати. Ця технологія відкриває шлях до більш широкого застосування вторинних пластмас у машинах без шкоди для безпеки, надійності і якості.
Компанія JLR також поглиблено вивчає тему вторинної переробки алюмінію. Так, у моделі Discovery кузовні деталі на 43% – із вторинного алюмінію, а в XE – 75%. Свій цикл переробки задуманий і для тягових батарей.
Також компанія зобов’язалась електрифікувати всі нові моделі авто. З 2020 року будуть доступні варіанти м’якого електричного приводу (MHEV) для нових Range Rover Evoque, Discovery Sport, Range Rover і Range Rover Sport.
Цьогоріч її преміальний електричний позашляховик Jaguar I-PACE отримав нагороду World Car of the Year, World Car Design of the Year, а також World Green Car.
фото: jaguarlandrover.com