Жінки StarLightMedia

StarLighMedia приєдналась до глобального руху за економічні можливості жінок

StarLightMedia долучилась до глобального руху Women Empowerment Рrinciples, який розширює права та можливості жінок для реалізації їхнього економічного потенціалу в повному обсязі. Медіакомпанія зобов’язалась підтримувати та імплементувати принципи у своїй роботі.

«Рівнозначне ставлення до жінок і чоловіків — це не просто правильно. Це сприяє економічному зростанню, — йдеться у заяві. — Повноцінна участь жінок у роботі компаній та громад надає бізнесам нового значення зараз і в майбутньому. Концепція сталого розвитку та корпоративної відповідальності, яка включає розширення прав жінок як ключову мету, корисна всім. Підписання та впровадження принципів Empower Women допоможуть реалізувати ці можливості».

Empower Women Рrinciples включають: сприяння гендерній рівності, справедливе ставлення до чоловіків і жінок на роботі без гендерної дискримінації, забезпечення здоров’я, безпеки та благополуччя всіх працівників незалежно від статі, сприяння вихованню, підготовці та професійному розвиткові жінок, впровадження у бізнесі практик, що розширюють можливості жінок, сприяння рівності через ініціативи та промотування, вимірювання та публічну комунікацію про прогрес компанії в утвердженні гендерної рівності.

У корпоративному блозі StarLightMedia також зауважує з посиланням на дослідження, що для досягнення рівноправності потрібно близько 200 років. Сьогодні 50% серед 2900 співробітників StarLightMedia — жінки. У тому числі — на рівні топ-менеджменту. «Різниці в зарплатах, яка б дискримінувала жінок, у компанії немає. Проте така ситуація — швидше наслідок роботи в креативній індустрії, де дискримінація майже не поширена. Тим не менш, я вважаю підписання Women Еmpowerment Рrinciples доцільним, адже ми не задовольняємося тим, що маємо. У планах — реалізувати політику та конкретні кроки, які зроблять нас ще більш women friendly ззовні та зсередини. Про це ми прозвітуємо публічно», — коментує СЕО StarLightMedia Михайло Царьов — серед представників українського бізнесу він став першим, хто поставив підпис під Empower Women Рrinciples.

Отже, в 2019–2021 роках StarLightMedia має намір провадити політику недискримінації та рівних можливостей, яку повідомлятимуть потенційним працівникам під час найму. Вона впровадить гендерно-збалансований рекрутинг та співбесіди без питань про особисті плани, сімейний стан, обов’язки у шлюбі, плани щодо вагітності або догляду за дитиною та ін. Вона сприятиме підвищенню обізнаності співробітників, у тому числі керівників, щодо питань дискримінації та рівних можливостей. Щороку проводитиме тренінги із нульової толерантності до всіх форм насильства.

Додатково — підтримуватиме одного з батьків, який чи яка вирішив піти у відпустку по догляду за дитиною, але прагне поєднувати виховання малечі з роботою. Зокрема, допоможе в облаштуванні робочого місця вдома, запропонує гнучкий графік та додаткові пільги.

Медіакомпанія також розробить та впровадить низку рекомендаційних заходів та політик зі скорочення гендерних стереотипів у рекламі та контенті, що виробляється і транслюється на телевізійних каналах StarLightMedia.

Окрім того, StarLightMedia звертатиме увагу під час закупівель на компанії, власниками чи керівницями яких є жінки, та встановить цілі щодо закупівель на суму чи відсоток партнерств із фірмами, що належать жінкам. До тогож, підтримає громадські проекти з адвокації, організації і кампанії з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок.

Рух за рівні економічні можливості жінок фактично стартував 2011 року, коли Канада і структура ООН із питань гендерної рівності й розширення прав і можливостей жінок (ООН-Жінки) провели в Оттаві міжнародну конференцію щодо щодо подолання бар’єрів для економічного розвитку жінок. Вони запропонували створити динамічну платформу для обміну досвідом. Сьогодні Empower Women — це глобальний рух, який охоплює прихільників у 198 країнах світу.

Ціль 5. Гендерна рівність

фото: medium.com/spring-wing