PepsiCo прагне стати «Чистим водним позитивом» до 2030 року

Сьогодні PepsiCo оголосила про своє прагнення стати «Чистим водним позитивом» (англ. – Net Water Positive) до 2030 року. Компанія хоче поповнити водні ресурси у більшій кількості, ніж вона використовує.

Зокрема, Pepsi має на меті скорочення абсолютного водоспоживання і повернення назад до місцевого водозбору понад 100% води, яку використовує на об’єктах, що належать компанії або стороннім організаціям, у зонах підвищеного ризику.

Так, оголошено про прийняття операційних стандартів ефективності водокористування, що охоплюють понад 1000 об’єктів, які належать компаніям і стороннім організаціям. Майже половина з них розташована у водозбірних басейнах високого ризику.

Підвищення стандарту ефективності на ділянках із підвищеним ризиком дозволить PepsiCo уникнути використання понад 11 мільярдів літрів води на рік, що на 50% скоротить кількість води, яку компанія використовує на цих ділянках.

До 2025 року PepsiCo також запровадить стандарт Alliance for Water Stewardship Standard в усіх областях із високим рівнем ризику, пов’язаних із водою, де працює PepsiCo.

Фонд PepsiCo також розширює програму безпечного доступу до води. Загальна сума інвестицій – понад $53 мільйонів. Перші кошти будуть спрямовані в країни Африки на південь від Сахари для боротьби з наслідками пандемії COVID-19.

Прогнозується, нова програма допоможе поліпшити водну інфраструктуру в країнах Африки, побудувати нові системи водопостачання й очисні споруди, а також організувати просвіту про гігієну.

В компанії кажуть, що програма реалізується в критичний момент, оскільки варіант COVID-19 Delta поширюється по всьому світу, створюючи особливі ризики для спільнот, які відчувають нестачу води. Багато країн, наприклад, країни Африки на південь від Сахари, не мають інфраструктури або водопостачання для профілактики і лікування захворювань.

Наприклад, майже в 70% будинків в регіоні немає місць, де члени родини можуть помити руки з милом. З огляду на важливість миття рук і дезінфекції для боротьби з пандемією, це робить спільноти дуже вразливими щодо COVID-19.

Комплексне бачення PepsiCo «Чистий водний позитив» спрямовано на забезпечення безпечного доступу до води для 100 мільйонів людей до 2030 року.

Ціль 6. Чиста вода
Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво