Мережа спортивних магазинів Decathlon запускає проєкт «Друге життя», ідея якого полягає у продажі товарів із невеликим пошкодженнями, які при цьому зберігають усі свої характеристики та абсолютно придатні для занять спортом.
Запуск проєкту в Україні стане першим кроком до глобальної мети компанії – звести до нуля кількість готових товарів або їхніх компонентів, які потрапляють на звалища або спалювання, до 2026 року.
Керівництво компанії зазначає, що для Decathlon питання екології та мінімізації відходів і забруднення навколишнього середовища є одним із основних пріоритетів розвитку. У такий спосіб компанія хоче перейти на циркулярну модель бізнесу, засновану на раціональному використанні ресурсів.
За інформацією компанії, на товари для «Другого життя» надаватиметься знижка від 10% до 50%. Абсолютно усі вони хорошому стані, повністю відповідають своїм технічним характеристикам і мають лише незначні дефекти, як-от відсутність ярлика чи паковання, невелика подряпина чи пляма. При цьому і на усі товари з проєкту, і на нові товари від Decathlon поширюється гарантія і можливість повернення.
У майбутньому в компанії планують запустити також спеціальний проєкт, що даруватиме друге життя дитячим велосипедам, які вже не потрібні через те, що дитина виросла.
✔Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Читати також: Decathlon, Colruyt, Lеgo, L’Óreal і Renewd стимулюватимуть «зелене» споживання