P&G

P&G перетвориться на компанію з нульовим вуглецевим слідом

Компанія Procter & Gamble бере на себе підвищені зобов’язання по боротьбі з глобальними змінами клімату. Вона планує скоротити викиди парникових газів від своїх операцій на 50% з 2020 по 2030 рік, а також масштабувати комплекс природно-кліматичних рішень, щоб компенсувати ті викиди, що залишаться. Новий план має назву «Амбіції 2030».

«Ми хочемо, щоб всі наші лідерські бренди постійно зростали і створювали цінність, а також позитивно впливали на суспільство і довкілля», – йдеться у повідомленні компанії.

Тож, наприклад, амбіція бренду Ariel полягає в тому, щоб створити і запропонувати більш досконале прання, яка дозволить споживати на 50% менше ресурсів, як-от вода чи енергія. Бренд Herbal Essences зобов’язується дати можливість кожному відчути силу природи, підтримуючи біологічне різноманіття на користь людей і планети.

«Амбіції 2030» передбачають усунення основного джерела викидів по всьому ланцюгу створення вартості за допомогою низки заходів – від якісного машинного прання речей у холодній воді до переробки або повторного використання пластикової упаковки та нульової вирубки лісів у ланцюгу постачань пальмової олії.

Раніше компанія також поставила за мету закуповувати 100% поновлювану електроенергію до 2030 року. Вона продовжить реалізацію нових вітрових, сонячних і геотермальних проектів, що прискорюють перехід до поновлюваних джерел енергії.

За оцінками, з 2020 по 2030 рік P&G компенсує близько 30 млн тонн вуглецю завдяки реалізації екологічних програм, спрямованих на захист, поліпшення і відновлення найбільш вразливих екосистем по всьому світу, у тому числі – ліси, водно-болотні угіддя, торфовища.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату та його наслідками