ООН запустила мобільну гру на захист клімату

20 мільйони людей по всьому світі мають можливість висловити свою думку щодо проблеми змін клімату завдяки кампанії Mission 1.5, яка розроблена представниками Програми розвитку ООН у співпраці з експертами з відеоігор, кліматологами й соціологами.

Кампанія побудована на основі онлайн- та мобільних відеоігор і охоплює всі країни, зокрема й Україну. Вона пропонує у простий і цікавий спосіб дізнатися про рішення для подолання змін клімату.

У Mission 1.5 гравці виконують роль творців політики у сфері захисту клімату й ухвалюють рішення, спрямовані на утримання глобального потепління на рівні, що не перевищує 1,5 0С.

Після завершення гри учасникам пропонується проголосувати за ключові кроки на захист клімату, ухвалення яких вони хотіли б побачити. Ці дані буде проаналізовано й передано урядам, яким нерідко бракує доступу до достовірних даних про громадську думку стосовно кроків на захист клімату.

Зараз гра доступна на шести офіційних мовах ООН – англійській, арабській, іспанській, китайській, російській і французькій.

https://twitter.com/UNDP/status/1228061281300561920

 

Попереднє найбільше міжнародне опитування громадської думки щодо змін клімату охопило 10 000 людей у ​​76 країнах. Його провели напередодні Паризьких переговорів щодо клімату в 2015 році.