20 мільйони людей по всьому світі мають можливість висловити свою думку щодо проблеми змін клімату завдяки кампанії Mission 1.5, яка розроблена представниками Програми розвитку ООН у співпраці з експертами з відеоігор, кліматологами й соціологами.
Кампанія побудована на основі онлайн- та мобільних відеоігор і охоплює всі країни, зокрема й Україну. Вона пропонує у простий і цікавий спосіб дізнатися про рішення для подолання змін клімату.
У Mission 1.5 гравці виконують роль творців політики у сфері захисту клімату й ухвалюють рішення, спрямовані на утримання глобального потепління на рівні, що не перевищує 1,5 0С.
Після завершення гри учасникам пропонується проголосувати за ключові кроки на захист клімату, ухвалення яких вони хотіли б побачити. Ці дані буде проаналізовано й передано урядам, яким нерідко бракує доступу до достовірних даних про громадську думку стосовно кроків на захист клімату.
Зараз гра доступна на шести офіційних мовах ООН – англійській, арабській, іспанській, китайській, російській і французькій.
https://twitter.com/UNDP/status/1228061281300561920
Попереднє найбільше міжнародне опитування громадської думки щодо змін клімату охопило 10 000 людей у 76 країнах. Його провели напередодні Паризьких переговорів щодо клімату в 2015 році.