Одежда в магазине

Old Navy відмовляється від пластикових пакетів

Бренд одягу Old Navy оголосив, що до 2023 року відмовиться від пластикових пакетів у магазинах США і Канади. Водночас компанія бере на себе інші зобов’язання щодо скорочення споживання пластику.

Так, у партнерстві з 11-річним лідером Next Gen Райаном Хікманом з Ryan’s Recycling Company бренд підтримає молодих активістів. Old Navy хоче спонукати наступне покоління інноваційних, екологічно свідомих людей до #imagineabetterfuture. Бренд інвестує в Project 3R, некомерційну організацію Райана, що займається питаннями утилізації. У своїй новій ролі Райан буде працювати з Old Navy, щоб обрати очолюваних молоддю збирачів коштів GoFundMe, орієнтованих на сталість.

Материнська компанія Gap Inc. взяла на себе зобов’язання відмовитися від одноразового пластику до 2030 року. Отже і зусилля Old Navy спрямовані на досягнення цієї мети. До 2023 року всі пластикові пакети у магазинах Old Navy в США і Канаді будуть замінені на паперові, що на 40% складаються з побутових відходів крафт-матеріалу. Також до кінця 2021 року буде поширено програму переробки пластикових вішалок для одягу, яка нині працює більш ніж у половині магазинів США та Канади.

Окрім того, упаковка від OldNavy.com, а також від дочірніх брендів Gap Inc. буде оновлена. Нині вона складається на 35% з перероблених матеріалів, а запланований вміст – 50%.