Netflix планує досягти вуглецевої нейтральності у 2022 році

Мультимедійна компанія Netflix оголосила про намір досягти вуглецевої нейтральності до кінця 2022 року. У компанії є план, що має назву Net Zero + Nature і передбачає кілька важливих кроків у цьому напрямку.

Netflix розпочне зі скорочення наших внутрішніх викидів відповідно до мети Паризької угоди – обмеження глобального потепління до 1,5 °C. Вона також скоротить скоротити парникові викиди і споживання електрики на 45% до 2030 року.

До кінця 2021 роки Netflix планує повністю нейтралізувати викиди, яких не може уникнути всередині компанії, шляхом інвестування в проекти, що запобігають потраплянню вуглецю в атмосферу. Вона долучиться до збереження природних територій, що можуть опинитися в зоні ризику, як-от тропічні ліси, які мають вирішальне значення для досягнення глобальних кліматичних цілей.

Наступний крок – видалити вуглець із атмосфери. “До кінця 2022 роки ми включимо інвестиції у відновлення найважливіших природних екосистем для досягнення чистого нуля. Ці проекти, такі як відновлення пасовищ, мангрових заростей і здорових грунтів, крім інших переваг, вловлюють і накопичують вуглець”, – пояснюють у компанії.

Як приклад – ранчо Lightning Creek в Орегоні (США), де інвестиції Netflix допомагають зберегти найбільші в Північній Америці прерії з заростями чагарникової трави. У Кенії компанія підтримує проєкт REDD + у Коридорі дикої природи Касігау, який спрямований на захист лісів, де мешкають сотні зникаючих видів.

У Netflix заявляють, що будуть пильно стежити за тим, щоб їхні інвестиції призводили до відновлення дикої природи і реального скорочення рівня парникових газів в повітрі. Більшу частину свого енергії корпорація має намір отримувати з відновлювальних джерел.

За даними Netflix, вуглецевий слід компанії в 2020 році склав 1 100 000 метричних тонн. Приблизно половина (50%)  отримана від фізичного виробництва фільмів і серіалів під брендом Netflix, незалежно від того, управляємо компанія ними безпосередньо або через сторонню виробничу компанію. Він також включає ліцензований контент під брендом Netflix.

Інша частина (45%) надходить від корпоративної діяльності Netflix. Наприклад, офісів, які компаня надає в оренду. А також від придбаних товарів, наприклад, маркетингових витрат.

Окрім того, Netflix використовує хмарних провайдерів, таких як Amazon Web Services і мережу Open Connect, для потокової передачі відео. На них припадає 5% сліду Netflix.

Ціль 13. Боротьба з кліматичними змінами та пом’якшення наслідків

 

Change Agency Responsible Future допомагає компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї діяльності. Замовити консультацію >>>