Людей більше не влаштовує роль сторонніх спостерігачів за змінами у світі, і вони вимагають словами і вчинками від брендів відстоювати ту соціальну позицію, яку займає їхня аудиторія. Про це пише Лідія Полгрін, головний редактор HuffPost.
«Це стало водночас і викликом, і можливістю… Десятиліттями компанії турбувалися лише про контекст, в якому поширюються послання їхніх брендів, проте уникали проблем, які зачіпають їхню аудиторію», – зауважує вона.
За результатами дослідженням, яке компанія Accenture провела минулого року, дві третини споживачів очікують, що бренди братимуть участь у вирішенні актуальних для них соціальних проблем. Усе більше людей роблять покупки, виходячи з того, які цінності поділяє компанія-виробник. І уникають продуктів, що суперечать їхнім переконанням.
На думку Лідії Полгрін, настав час переосмислити ідею захисту бренду і ризикнути зробити свій бренд активістом. Як приклад вона наводить Nike – ця компанія стала на бік американського футболіста Коліна Каперніка, який відмовився встати, коли грав національний гімн, на знак протесту проти поліцейського свавілля на адресу беззбройних афроамериканців. І хоча таке рішення компанії зазнало критики, споживачі зустріли його з таким ентузіазмом, що ринковий капітал Nike виріс майже на $2 млрд.
«Утім нинішніх споживачів насторожують цинічні спроби примазатися до цінностей. Вони відразу розпізнають, наскільки автентичною є заявлена соціальна позиція бренду. Тут вкрай важлива довгострокова перспектива. Просто відзначитися в ключові моменти недостатньо. Якщо ви згадуєте про підтримку ЛГБТ-спільноти лише з нагоди Місяця гордості в червні – ваш підхід докорінно помилковий. Якщо ви боретеся з глобальним потеплінням лише на День землі – споживачі відчують фальш. Якщо ви говорите про інклюзивність лише поки триває Місяць афроамериканської історії – люди це помітять», – впевнена редакторка.
Фото: Unsplash