Найбільші корпорації закликали США підняти кліматичну планку і скоротити викиди вдвічі до 2030 року

Понад 300 найбільших компаній США направили відкритий лист президенту Джо Байдену із закликом визначити нову кліматичну мету до 2030 року – скоротити викиди щонайменше на 50% у порівнянні з рівнем 2005 року.

Свої підписи поставили керівники корпорацій Apple, Coca-Cola, Facebook, General Electric, Google, HP Inc, Johnson & Johnson, Levi Strauss, Mastercard, McDonald’s, Microsoft, Nestlé, Nike, Starbucks, Tiffany & Co, Unilever, Verizon, Walmart та інші.

«США повинні ухвалити мету зі скорочення викидів, яка виведе країну на надійний шлях до досягнення чистих нульових викидів до 2050 року. Тому ми закликаємо вас взяти амбітну і досяжну мету скоротити викиди парникових газів щонайменше на 50% до 2030 року», – йдеться в листі.

На думку корпорацій, США має виступити в якості глобального лідера, і «вирішувати кліматичну кризу з тією швидкістю і масштабом, яких він потребує».

Ціль 13. Боротьба з кліматичними змінами та пом’якшення наслідків

Читати також: Google, Adobe і Hewlett-Packard закликають Байдена до більш ефективної безвуглецевої закупівлі електроенергії

Change Agency Responsible Future допомагає компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї діяльності. Замовити консультацію >>>