магазин Gucci

Luxury-бренди націлилися на вуглецеву нейтральність

Французька група компаній Kering, до якої належать Gucci, Yves Sain Laurent, Alexander McQueen, Bottega Veneta й інші бренди та виробники luxury-товарів, має намір удвічі скоротити викиди CO2 внаслідок своєї діяльності та в ланцюгах постачань до 2025 року.

Проаналізувавши викиди через облік екологічних прибутків і збитків аж до основи свого ланцюга постачать, де створюється сировина, група підрахувала, що її загальні викиди парникових газів склали 2,4 млн тонн у 2018 році.

За даними видання BusinessGreen, нині Kering працює над тим, щоб компенсувати ці викиди шляхом інвестування в проекти REDD+ і майже два мільйони гектарів лісів по всьому світу з метою видалення СО2 з атмосфери шляхом підвищення здатності лісів поглинати вуглець.

Цей крок став наступним за оголошенням Gucci про те, що бренд вже досяг вуглецевої нейтральності, інвестувавши $8,4 млн у компенсацію непогашених викидів від своєї діяльності в 2018 році.

«Kering прагне стати повністю вуглецево-нейтральною групою за всіма нашими операціями і ланцюгами постачань. Водночас ми зосереджені на запобіганні та скороченні наших викидів… і будемо підтримувати збереження життєво-важливих лісів та біорізноманіття в усьому світі», – сказав голова Kering Франсуа-Анрі Піно.

Також Kering заявила, що підвищила свою енергоефективність і націлена на 100% поновлювану енергію в семи країнах, де вона працює.

Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату та її наслідками

фото: unsplash.com