магазин Lidl

Lidl запропонував багаторазові торбинки для фруктів і овочів

Ритейлер Lidl запровадив по всій своїй мережі супермаркетів у Великобританії поліефірні торбинки багаторазового використання для фруктів і овочів на вагу.  Більш екологічна альтернатива одноразовим пластиковим пакетам придатна для машинного прання і коштуватиме 69 пенсів за дві одиниці.

«Відтоді, як 25 років тому ми відкрили свої двері у Великобританії, ми твердо прагнули знайти спосіб зменшити кількість пластикових відходів», – сказала Джорджина Холл, керівник відділу корпоративної соціальної відповідальності Lidl UK.

У 2017 році Lidl вирішив прибрати всі одноразові сумки зі своїх британських супермаркетів в 2017 році. За даними мережи, це призвело до того, що щорічно на 26 млн пластикових пакетів продавалося менше.

Lidl прагне скоротити обсяг пластикової упаковки на 20% до 2022 року. Протягом багатьох років мережа активно працювала над скороченням відходів пластіку і має на меті до 2020 року взагалі відмовитися від твердих мікропластиків для всіх косметичних продуктів ТМ Lidl і засобів особистої гігієни.

Утім Lidl – не єдиний продавець продуктів харчування, який розглядає більш екологічні альтернативи пластиковій упаковці. Наприклад, Sainsbury’s, який входить до великої четвірки супермаркетів, оголосив про плани замінити на тестовий місяць пластикові пакеті для фруктів і овочів на багаторазові. Покупцям дозволено використовувати свої власні контейнери або придбати за 30 фунтів багаторазову торбинку на шнурку, виготовлену зі 100% перероблених матеріалів.

Тим часом у Morrisons ввели у продаж традиційні коричневі паперові пакети для свіжих фруктів і овочів, які зроблені з 100% переробленого паперу. А супермаркет Waitrose нещодавно оголосив про плани розширення експерименту, коли покупці в кількох магазинах використовують свою власну багаторазову упаковку для продуктів харчування.

Lidl – німецька міжнародна мережа супермаркетів, що присутня в 30 країнах світу. За 2018 фінансовий рік Lidl заробила 81,2 млрд євро.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: Lidl