поезд Hitachi

Hitachi розробила концепцію залізничного вокзалу майбутнього

Технологічна компанія Hitachi презентувала у Великобританії інноваційну концепцію залізничного вокзалу майбутнього. Проект розроблено з урахуванням успішного досвіду впровадження подібних технологій в інших країнах світу. Вперше Hitachi випробувала роботів, що контактують з людьми, в токійському Haneda Airport.

Отже, щоб впоратися з трафіком і відповідати новим екологічним стандартам, залізничні станції повинні будуть модернізуватися. Hitachi передбачає, що роботи будуть спрямовувати пасажирів до потрібного потягу, надаватимуть інформацію про скасування чи відтермінування рейсів – вона надходитиме на смартфон пасажира.

Пасажири також зможуть встановити додаток, який використовуватиметься на всіх видах громадського транспорту. Ця технологія може допомогти людям переміщатися на станціях і уникати довгих черг у касах і точках входу.

Розумні технології Hitachi можуть бути використані й для забезпечення безпеки людей і майна під час подорожей, адже поєднують можливості Інтернету речей (IoT), штучного інтелекту (ІІ) і аналітики. Наприклад, інтелектуальні камери можуть швидко ідентифікувати потенційну загрозу або визначити найбільш ймовірний час доби для скоєння крадіжок.

Наприклад, нині в Копенгагені цифрова система Hitachi використовує AI для моніторингу кількості пасажирів у метро. Якщо вона збільшується – на лінії виводяться більше поїздів, у т.ч. безпілотників.

Окрім того, що пасажирам буде легше подорожувати, залізничні вокзали майбутнього повинні бути більш дружніми до довкілля. Hitachi передбачає використовувати поїзди на батареях замість дизельних парків. Це дозволить знизити викиди, рівень шуму і заощадити енергію. Компанія експериментує з ними в Японії і сподівається в найближчому майбутньому розгорнути більш екологічну альтернативу по всьому світу.

фото: hitachirail