Керівництво шведської компанії H&M оголосило про початок співпраці дочірнього бренду COS із китайською онлайн-платформою з прокату одягу YCloset. Сервіс працюватиме в тестовому режимі протягом наступних трьох місяців. Про це повідомляє Forbes.
YCloset із 15 млн користувачів вважається найбільшою онлайн-платформою з прокату одягу в Китаї. На думку представників H&M, прокат одягу – це «перспективна бізнес-модель, особливо в Китаї».
Нагадаємо, що в листопаді 2019 року світовий ритейлер одягу H&M запустив сервіс із прокату одягу в своєму флагманському магазині в Стокгольмі.
Дедалі більше споживачів замислюються про відповідальне споживання. Водночас повторне використання одягу сприяє сталому розвитку. Згідно з дослідженнями британської некомерційної організації Waste and Resources Action Program, подовження терміну служби однієї речі на три місяці сприяє скороченню її вуглецевого, водного та сміттєвого слідів на 10%.
фото: unsplash.com