Рабочий процесс

Чотириденний робочий тиждень набирає обертів

Хоча багато керівників пручаються ідеї скорочення робочого часу без зниження заробітної плати, дві третини компаній, які перейшли на чотириденний робочий тиждень, кажуть, що продуктивність праці зросла. Про це пише Bloomberg.

Веб-сайт вакансій ZipRecruiter повідомляє, що частка публікацій, в яких згадується чотириденний тиждень, потроїлася за останні три роки – до 62 на 10 000 людей.

Гігант споживчих товарів Unilever у грудні почав річне випробування цієї ідеї для своїх співробітників у Новій Зеландії.

Уряд Іспанії розглядає пропозицію про субсидування компаній, які пропонують чотириденний тиждень. І навіть в Японії, в мові якої є слово кароші (яп. 過労死), що означає смерть від перевтоми, законодавці обговорюють можливість надання працівникам додаткового вихідного дня для захисту їх добробуту.

«Чотириденний тиждень набирає обертів, – каже Віл Стронж, директор з досліджень британського аналітичного центру Autonomy.  – Для переважної більшості фірм скорочення робочого часу – цілком реальна мета».

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї роботи, визначитися з новими пріоритетами на шляху до сталого розвитку. Замовити консультацію >>>