Глобальна медико-біологічна компанія Bayer оголосила, що з 2023 року припинить продаж продуктів на основі гліфосату, в тому числі – популярний гербіцид Roundup, для використання в домогосподарствах. Утім продукти на його основі залишаться доступними для використання в сільському господарстві.
За даними Тhe Сounter, у 2018 році Bayer придбав виробника Roundup – компанію Monsanto. За останні кілька років він зіткнувся з приблизно 125 000 позовів, зокрема від ландшафтних дизайнерів, садівників і фермерів, які стверджують, що гліфосат у складі Roundup викликав у них розвиток раку.
Компанія врегулювала всі претензії, крім 30 000. Однак у багатьох випадках позивачі стверджували, що у них розвинувся рак протягом 15 років після впливу гліфосату, а це означає, що Bayer може очікувати судового розгляду протягом більше 10 років після того, як він прибере інгредієнт.
«Цей крок робиться виключно для управління ризиками судового розгляду, а не з міркувань безпеки», – заявила компанія, оголошуючи про своє рішення.
Згідно з повідомленням, компанія і її партнери замінять свої продукти на основі гліфосату на американському ринку газонів і садів для домогосподарств новими складами, що використовують альтернативні активні інгредієнти.
Update on glyphosate litigation: More control and transparency on two basic scenarios.
See our press release: https://t.co/FGB23NYX0b— Bayer AG (@Bayer) July 29, 2021
Окрім того, Bayer візьме участь в обговореннях з Агентством з охорони докілля (EPA) етикеток Roundup з метою надання користувачам додаткової інформації і забезпечення більш усвідомлених рішень про покупку і застосування засобу.
Компанія також для більшої прозорості створить новий веб-сайт з науковими дослідженнями, що стосуються Roundup. Очікується, що веб-сайт буде запущено до кінця 2021 року.
Ознайомитися зі стратегією сталого розвитку Bayer можна на сайті компанії.
фото: bayer.com