Б’юті-бренди йдуть з російського ринку

Французька мережа косметичних магазинів Sephora заявила про продаж 100% акцій своєї дочірньої компанії в Росії її місцевому генеральному директору. Надалі робота мережі здійснюватиметься здійснюватиметься під брендом Ile de Beauté. Про цe повідомили у холдинґу LVMH, який володіє Sephora.

Також у Росії не працюватиме корпорація Estée Lauder, до якого входять такі всесвітньо відомі б’юті-бренди, як Tom Ford Beauty, M.A.C Cosmetics, Clinique, La Mer, а також парфумерні бренди Kilian, Le Labo, Jo Malone London, Tom Ford тощо. Ще в березні корпорація зупинила бізнес-інвестиції та ініціативи в Росії, всю комерційну діяльність.

Російські медіа з посиланням на свої джере повідомляють і про наміри британського виробника косметики Lush незабаром залишити російський ринок. Власник мережі планує тимчасово зберегти лише інтернет-магазин для розпродажу товару на складах.

Також власник CoverCoty Inc заявив про припинення діяльності в Росії. Американському beautCoty належать торгові марки косметичної продукції для мас-маркету Max Factor, Rimmel та CoverGirl.