Самолет вылетает из аэропорта

Аеропорт Сіднея зобов’язується до 2030 року досягти нульових викидів вуглецю

Зобов’язання щодо досягнення нульових викидів до 2030 року включає в себе всі викиди, що знаходяться під операційним контролем аеропорту Сіднея. Аеропорт також продовжить свою програму зі скорочення непрямих викидів.

За даними International Airport Review, за останні роки аеропорт уклав угоду про закупівлю електроенергії для поновлюваних джерел енергії і розробив фінансові інструменти, я-отк облігації і позики, прив’язані до сталого розвитку.

Зобов’язання з досягнення чистого нуля до 2030 року включає всі викиди, що знаходяться під операційним контролем аеропорту Сіднея. Сюди входять викиди категорії 1, які генеруються автомобільним парком аеропорту і використанням природного газу, і викиди категорії 2, що представляють викиди, які виникають під час виробництва електроенергії для потреб аеропорту.

Отже, аеропорт планує усунути викиди шляхом скорочення споживання електроенергії і переходу на 100% поновлювані джерела енергії. Він скорочуватиме залежність від природного газу, використовуватиме транспортні засоби з низьким рівнем викидів або взагалі без викидів, а також поступово відмовиться від обладнання, як-от дизельні генератори. Залишкова частка викидів може бути компенсована участю у проектах із видалення вуглецю. Наприклад, програмах лісовідновлення.

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям проаналізувати свій вуглецевий слід і переглянути екологічні принципи роботи. Замовити консультацію >>>

Щоб мінімізувати непрямі викиди – ті, що не контролюються аеропортом, але виникають внаслідок діяльності аеропорту, наприклад, вироблені наземним транспортом в аеропорті, а також при зльоті та посадці літаків, SYD запроваджує низку ініціатив. Вони будуть варіюватися від пропозиції роздрібним і комерційним орендарям аеропорту використовувати поновлювані джерела енергії до сприяння використанню екологічно безпечного авіаційного палива (SAF). У жовтні 2020 року аеропорт придбав об’єкти інфраструктури авіапалива в межах угоди на суму $85 млн, почасти через прагнення вплинути на впровадження екологічно безпечних видів авіаційного палива в майбутньому.

Аеропорт Сіднея також продовжить свою програму встановлення наземного обладнання і кондиціонування повітря, які дозволять припаркованим літакам підключатися до електромережі замість необхідності запускати двигуни літаків для роботи бортових вогнів, приладів і кондиціонування повітря.

«Авіаційна галузь має відіграти вирішальну роль у боротьбі зі зміною клімату, і ми беремо на себе це зобов’язання, маючи чітке уявлення про результати і певні дії для досягнення цієї мети», – сказав генеральний директор аеропорту Сіднея Джефф Калберт.

Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату

 

Читати також: