Їстівні капсули Oohos з екстракту морських водоростей незабаром з’являться в громадських закладах Лондона. Адже виробники новаторського рішення на заміну пластиковій тарі для напоїв – стартап Notpla в партнерстві з Lucozade Ribena Suntory – отримали фінансування від Innovate UK, інноваційного агентства уряду Великобританії. Амбіція стартапу полягає в тому, щоби допрацювати технологію і створити машину, яка вироблятиме до 3 тис одиниць продукції на день.
Зокрема, за даними Packaging Europe, така машина може бути встановлена в спортивних залах або кафе, ресторанах, і вироблятиме капсули з такими напоями, як Lucozade Sport. Тобто, може працювати аналогічно кавоварці Barista, дозволяючи клієнтам купувати заповнені рідиною Oohos.
Капсули для напоїв обсягом менше 100 мл не тільки повністю їстівні, але й розкладаються природним шляхом через чотири-шість тижнів – так само швидко, як фрукти. Їх вважають гарною альтернативою пластикової упаковки.
Перше великі «випробування» Oohos успішно відбулись під час чотирьох спортивних заходів з вересня 2018 року. А нещодавно понад 36 000 Lucozade Sport Oohos розійшлось на Лондонському марафоні – 2019, де отримано дуже позитивні відгуки споживачів.
Компанія Lucozade Ribena Suntory переглядає свої стосунки з пластиком одноразового використання. На початку цього року вона анонсувала переробку пляшок з-під усіх своїх основних напоїв і зобов’язалась усунути проблемну або непотрібну пластикову упаковку, а також забезпечити до 2025 року на 100% придатну для переробки компостування та багаторазового використання.
Ресторан Vita Mojo підтримає стартап на партнерських засадах.
✔Ціль 9. Промисловість, інновації, інфраструктура
✔Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
фото: facebook.com/notpla