Wright Electric перетворює старі літаки British Aerospace на електричні

Стартап Wright Electric планує здійняти в небо до 2026 року електричні літаки, які перетворено з BAe 146 – з комерційних середньорозмірних реактивних літаків, що виробляла British Aerospace (Великобританія) у 1980-х роках.

Оглядачі зауважують, сертифікація нових літаків може потребувати багато років. Тож компанія планує поступово переводити кожний з чотирьох реактивних двигунів літака BAe 146 на нові двигуни потужністю 2 МВт, поки весь літак не буде переоборудовано.

«Рівень потужності і вага, продемонстровані нашим новим двигуном потужністю 2 МВт, стануть базовими для будь-якого нового електричного літака і ключовою технологією в нашій мегаватній системі», — сказав Джефф Енглер, генеральний директор Wright.

Електричні літаки отримають назву Wright Spirit і будуть здатні комфортно перевезти 100 пасажирів за годину з однієї столиці Європи до іншої. Наприклад, Париж-Лондон. А до 2030 року 186 пасажирів зможуть перелетіти на дистанцію 800 миль.

weflywright.com

Американська компанія заснована в 2016 році командою аерокосмічних інженерів і зосередила свою увагу на технологічних і компонентних складових електрифікації. Нині вона прокладає шлях до безвуглецевого сліду авіації, працючи з такими авіакомпаніями, як easyJet і VivaAerobus, а також маючи контракти на розробку з NASA, U.S. Department of Energy, U.S. Army, U.S. Air Force. Фінансується через Y Combinator, Clean Energy Trust, венчурні фонди тощо.

Нагадаємо, на авіаційну промисловість доводиться близько 2,5% глобальних викидів, а її вплив на клімат становить близько 3,5% всього антропогенного глобального потепління. Хоча пасажири деяких компаній можуть купити квоти на викиди вуглецю, щоб компенсувати свій слід, проблема авіаційних викидів усе ще стоїть дуже гостро.