Один із найбільших продуктових ритейлерів у світі Walmart заявила про наміри скоротити використання первинного пластику до 2025 року і використовуватиме так званий чистий пластик.
Walmart у своїй заяві додав, що розкриє деталі і обсяг своїх цілей зі скорочення первинного пластику пізніше впродовж цього року.
За даними ініціативи New Plastics Economy Global Commitment, у 2019 році Walmart використовував 1,2 млн тонн пластику для пакування продукції власного бренду.
Окрім Walmart, інші великі бренди, як-от Keurig, Dr. Pepper, PepsiCo, Mondelez і Target, взяли на себе аналогічні зобов’язання. Зокрема, Keurig і Dr. Pepper заявили про 20% скорочення пластику до 2025 року.
Найбільше зобов’язання взяла Unilever, компанія з виробництва споживчих товарів. Вона воліє скоротити використання первинного пластику на 50% до 2025 року.
✔Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво