Tide пропонує прасувати в холодній воді, щоб врятувати планету

Бренд пральних порошків Tide має новий план сталого розвитку й екологічні цілі. Зокрема, навесні 2021 року планує розпочати кампанію в Північній Америці, що заохочує прання в холодній воді. Мета – до 2030 року три з чотирьох завантажень білизни в Сполучених Штатах і Канаді прасуватимуться в холодній, а не гарячій воді, що дозволить скоротити викиди парникових газів на 4,25 млн метричних тонн.

«Протягом десятиліття (2020-2030) загальний вплив цієї дії полягатиме в сукупному скороченні викидів CO2 на 27 млн метричних тонн», – ідеться у повідомленні. Окрім того, Tide воліє скоротити викиди парникових газів у виробничому процесі на 50%.

Tide також ставить за мету скоротити споживання води на своїх заводах на 40%, водночас удосконалюючи свою продукцію, щоб використовувати менше води як в рецептурі засобів для прання, так і в циклі прання. Ще одна мета – використовувати на 100% перероблену упаковку для всієї своєї продукції до 2030 року.

Бренд Tide є частиною Procter & Gamble Co. Тут підрахували, що перехід з гарячої води на холодну знижує споживання енергії до 90% і може заощадити американцям до $150 на рік.

Change Agency Responsible Future допомагає компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї діяльності. Замовити консультацію >>>