The Guardian відмовилася рекламувати нафтогазові компанії

У Guardian Media Group вирішили, що більше не прийматимуть і не розміщуватимуть рекламу від компаній, які видобувають викопне паливо. Ані на веб-сайтах, ані в додатках Guardian, ані в друкованих виданнях Guardian, Observer і Guardian Weekly. Про це повідомляється на сайті The Guardian.

«Провідні науковці світу говорять нам, що в нас є тільки дванадцять років, щоби змінити людську поведінку і запобігти катастрофі. Підлітки, які борються зі зміною клімату, надихають мільйони людей  протестувати проти бездіяльності, а руйнівні лісові пожежі охоплюють велику частину Австралії. Це найважливіша проблема нашого часу», – йдеться в матеріалі.

Група визнає, що реклама завжди була важливою частиною підтримки журналістської діяльності Guardian – вона становила приблизно 40% доходів у минулому році. Проте…

«Рекламний ландшафт швидко змінюється, і багато компаній і рекламодавців самі починають усвідомлювати кліматичну кризу. Ми вважаємо, що багато брендів погодяться з нашою позицією, і зрештою вважатимуть за краще ще більше працювати з нами. Майбутнє реклами полягає в створенні довіри зі споживачами і прояві реальної прихильності цінностям і цілям», – упевнені в Guardian. А також запрошують читачів підтримати журналістику й оформити передплату.

Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату та її наслідками