Инициатива Starbucks по внедрению многоразовой кофейной чашки в аэропорту Гатвик

Starbucks пропонує не пити молоко заради клімату

Кавовий гігант Starbucks Corp. пропонує споживачам використовувати альтернативу молоку і в такий спосіб сприяти зниженню викидів вуглекислого газу. Про це повідомляє Bloomberg.

Хоча на Starbucks доводиться лише 0,3% виробництва молока в США, рішення запропонувати рослинні інгредієнти замість молока може спонукати інші підприємства громадського харчування наслідувати приклад цієї мережі. Наприклад, почати використовувати овес, горіх, сою та інші альтернативні напої з міркувань здоров’я і довкілля.

Маркетингова група Dairy Management Inc. заявила, що, хоча вона і поділяє прагнення Starbucks до сталого розвитку, екологічний слід галузі – невеликий, і скорочується внаслідок застосування інноваційних методів ведення сільського господарства і запровадження нових технологій.

За даними Міністерства сільського господарства США, споживання коров’ячого молока в США з 1970-х років щорічно знижувалося приблизно на 2%.