Соціальний вплив. Kimberly-Clark хоче покращити життя 1 млрд людей

Корпорація Kimberly-Clark, якій належать бренди засобів особистої гігієни Huggies, Kleenex, Cottonelle, Kotex та інші, планує до 2030 року покращити життя та благополуччя 1 млрд людей із малозабезпечених спільнот по всьому світу та вжити низку дій, спрямованих на вирішення соціальних і екологічних проблем. Це передбачено її стратегією сталого розвитку.

“Щодня ми постачаємо предмети першої потреби для кращого життя чверті населення світу. Утім, мільйони людей у ​​всьому світі, як і раніше, не мають доступу до основних продуктів і послуг, які могли б значно покращити якість їхнього життя”, – кажуть у Kimberly-Clark.

Компанія обрала для себе три цілі сталого розвитку, як от Ціль 3. Гарне здоров’я та благополуччя, Ціль 5 Гендерна рівність, Ціль 6 Чиста вода та санітарія.

Аби вирішити потребу в підгузках компанія запровадила ініціативи, як-от National Diaper Bank Network і Singapore Diaper Bank. В країнах Латинської Америки за підтримки Huggies триває програма No Baby Unhugged, мета якої – підтримка родин із маленькими дітьми, забезпечення догляду і створення безпечного середовища для розвитку дитини.

Іще одна глобальна програма має назву Toilets Change Lives і має підвищити і санітарну освіту, і санітарні умови. Адже, за даними UNICEF, багато хто з нас навіть не здогадуються, що наявність туалету для 4,2 млрд людей у ​​всьому світі – розкіш, а не норма. Відсутність доступу до основних засобів санітарії приводить до поширення інфекційних захворювань і впливає людську гідність.

Так, дівчата часто соромляться, коли туалету немає в школі, через те навіть кидають навчання. Це означає, що вони не зможуть здобути освіту, а часом і нормально харчуватися – адже для багатьох шкільні сніданки та обіди – це чи не єдина можливість поїсти. Програма Toilets Change Lives охоплює 10 країн і, за даними Kimberly-Clark, вже вплинула на 4 млн людей.

Тим часом команда Kotex у Малайзії допомагає жінкам перетворити свої амбіції на реальність завдяки фонду #SheCan. Жінки мають можливість подати через спеціальний додаток докладний опис їхнього хобі, після чого конкурсна комісія розглядає роботи. Переможці входять до короткого списку та обираються кожні три місяці, яким допомагають вийти на ринок. Наприклад, завдяки такій програмі дебютували нові колекції одягу під час Тижня моди в Куала-Лумпурі.

Щодо екологічних наслідків діяльності, Kimberly-Clark має на меті зменшення до 2030 року на 50% використання нового пластику на основі викопного палива завдяки впровадженню рішень, які передбачають використання більше відновлюваних матеріалів і здатні до переробки після використання. Компанія також планує, 75% матеріалів, що використовуються для паковання продукції її брендів, будуть або біологічно розкладається, або відновлюватися і перероблюватися.

До 2025 року 100% паковання буде багаторазовим, здатним до переробки або компостування. І вже 2022 року, за планом, 100% виробничих відходів Kimberly-Clark буде перенаправлено зі сміттєзвалищ на повторне використання.

фото: twitter.com/KCCorp

Responsible Future – консалтингова агенція, що спеціалізується на питаннях сталого розвитку і співпрацює з компаніями, містами, громадами, некомерційними організаціями тощо. Допомагаємо в розробці стратегій сталого розвитку, налагодженні комунікації із зацікавленими сторонами і посиленні позицій через управління економічним, соціальним і екологічним впливом. Замовити консультацію >>>