Рейтинг репутації. У лідерах – компанії, які мають цілі й цінності

Найкращу репутацію мають компанії, у яких є чітка позиція і які надають не тільки відмінні продукти, але й впливають на суспільство. Такими є результати опитування Axios-Harris Poll 100, щорічного рейтингу репутації найбільш помітних компаній США.

До п’ятірки найкращих за репутацією в 2021 році увійшли Patagonia, Honda, Moderna, Chick-fil-A і SpaceX. Лідери рейтингу докладають зусиль на підтримку етики, культури і довіри.

«Продукція, продуктивність і, більш ніж будь-коли, мета впливають на репутацію провідних американських компаній і їхніх керівників», – сказав Джон Герзема, генеральний директор The Harris Poll.

Водночас Джим Вандехей, співзасновник і генеральний директор Axios, зазначив, що компанії, які просувають корпоративну соціальну відповідальність і цілі, є зараз гарячим трендом. Інформування про цінності не тільки підвищує репутацію компанії, але і допомагає у залученні талантів, особливо молодих працівників, яких більше турбує те, що являє собою компанія.

Серед висновків дослідження цього року:

  • Amazon і Walmart – дві найпомітніші компанії в Америці сьогодні, за ними слідують Apple, Facebook, Google, Target, Microsoft, Wells Fargo, Nike і McDonald’s.
  • До рейтингу найбільш поважних цьогоріч додались Moderna, SpaceX, Chewy, REI, Subaru, In-n-Out Burger, Wayfair, Kaiser Permanente, Goya, Reddit, Robinhood, GameStop, Huawei, TikTok і Wish.
  • Серез найпомітніших і шанованих компаній – Patagonia, Honda, Moderna, Chick-fil-A, SpaceX, Chewy, Pfizer, Tesla, Costco і Amazon, які досягають успіху майже за всіма репутаційними категоріями. І саме постійне поліпшення репутації дозволяє більшості з них залишатися на вершині.
  • Виробники вакцин, фармацевтична галузь залишається сильною після COVID-19 з двома основними відмінностями. Так, Moderna вперше у списку з відмінною репутацією, а Pfizer зафіксував найбільший річний приріст репутації серед всіх компаній – 9,86%.
  • У компаній Ілона Маска все добре – SpaceX і Tesla входять до десятки компаній з кращою репутацією, а Tesla виросла на 2,66% у річному вимірі.

Опитування Axios-Harris Poll 100 оцінює репутацію з 1999 року. Рейтинг Reputation Quotient (RQ) заснований на результатах діяльності компанії низкою ключових напрямів. Клацніть тут, щоб переглянути інтерактивну графіку.

 

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям переглянути соціальні й екологічні принципи своєї роботи, визначитися з пріоритетами та донести їх до аудиторії, споживачів тощо. Замовити консультацію >>>