Pernod Ricard прискорює відмову від одноразового пластику

Міжнародна група з виробництва вина й алькогольних напоїв Pernod Ricard (ТМ Absolut Vodka, Jameson, Kahlúa, Seagram’s, Jacob’s Creek, Kenwood та інші) воліє припинити використання одноразових пластикових предметів у точках продажу своєї продукції вже до 2021 року, а не 2025-го, як передбачалось раніше. Тобто на чотири роки раніше.

Цей крок здійснюється під час пандемії COVID-19, яка змушує багатьох лідерів у галузі сталого розвитку більш уважно поглянути на свої плани щодо скорочення одноразових пластиків і запровадження багаторазової упаковки.

Президент і генеральний директор Pernod Ricard Александр Рікар у французькій газеті Le Monde заявив про необхідність «більш глибоких перетворень» на виробництві і «змін нашої поведінки і звичок споживання», що ведуть до «нових відносин з природою».

Замовити корпоративний workshop і обрати вектори сталого розвитку вашого бізнесу

«Протягом останніх двох років ми прагнули прискорити кожен аспект нашого бізнесу, і нинішня криза має бути не загрозою, а радше можливістю прискорити реалізацію нашої концепції сталого розвитку», – додав він.

Два роки тому Pernod Ricard заборонив використання пластикових соломинок і мішалок на всіх своїх заходах – це передбачено «дорожньою картою», що має назву «Sustainability & Responsibility roadmap – Good Times from a Good Place» і розроблена до 2030 року.

Група також взяла на себе зобов’язання переробляти і повторно використовувати 100% пластикових елементів до 2030 року. Йдеться як про пакувальні матеріали, так і рекламні аксесуари.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: unsplash.com