Panasonic працює над скороченням кількості викидів CO2

Японська корпорація Panasonic працює над скороченням кількості викидів CO2, пов’язаних із її виробництвом, бізнесом. Вона зобов’язалась скоротити викиди за всім ланцюгом і прискорити рух до вуглецевої нейтральності.

За даними компанії, нині 250 заводів Panasonic по всьому світу споживають близько 5 млрд кВт·г електроенергії на рік (2020 фінансовий рік), а це – приблизно 2,2 млн тонн викидів CO2 на рік.

Окрім того, понад 1 млрд людей у світі щодня використовують продукцію Panasonic. Кількість CO2 , що викидається опосередковано внаслідок використання споживачами електроенергії, становить приблизно 86 млн тонн. Це приблизно в 40 разів більше, ніж викидається заводами.

“Це величезна кількість, еквівалентна приблизно 1% загального обсягу викидів у світі від споживання електроенергії, яка більше, ніж сукупні викиди трьох скандинавських країн (Норвегії, Швеції та Данії). Ми в Panasonic враховуємо всі 110 млн тонн як нашу відповідальність і прагнемо скоротити всі наші викиди”, – повідомила корпорація, презентувавши план Panasonic Green Impact.

Корпорація зобов’язується скоротити викиди CO2 усіма діючими компаніями до нуля до 2030 року. Щодо викидів через споживання електроенергії продукцією Panasonic, вона має намір розробляти та запроваджувати нові технології та рішення для підвищення енергоефективності товарів.

Як приклад вона наводить холодильник, сумісний з IoT. Для роботи в режимі енергозбереження він використовує дані GPS зі смартфона, що дозволяє споживачам знизити споживання енергії за допомогою інтелектуальних інструментів, адаптованих до їхнього індивідуального способу життя.

Panasonic також розробив кімнатний кондиціонер, який використовує залишкову теплову енергію. Технологія вловлює залишкове тепло, яке виробляється компресорами, повторно використовуючи його для обігріву або охолодження.

фото: panasonic.com