У світі дедалі більшає виробників взуття, які винаходять нові, революційні технології виробництва і рослинні матеріали задля зниження негативного впливу модної індустрії на екологію та сприяння сталому розвитку планети. Вони створюють унікальні sustainable-колекції і кількість шанувальників таких брендів зростає…
Veja
Французький бренд Veja презентував «веганські» кеди з залишків кукурудзи. Нову модель спортивного еко-взуття Campo виготовлено з нового «веганського» і біологічно розкладного матеріалу під назвою C.W.L, який на 50% складається з кукурудзяних відходів.
Так, це екологічний замінник шкіри від Veja. І це його дебют в індустрії моди. «Після п’яти років досліджень і розробок, багатьох невдач у пошуку екологічного замінника шкіри, ми нарешті винайшли революційний матеріал», – ідеться в прес-релізі.
Снікерси Campo виготовлятимуть у Бразилії, як і все взуття Veja. Вартість однієї пари – €125.
Mink
Заснований 2000 року Ребеккою Мінк бренд luxury-взуття можна назвати найдружнішім до тварин. Кожна колекція і кожний матеріал, що використовується у виробництві, – animal-friendly. Усе життя дизайнерка присвячує захисту тварин, а також прагне довести, що «креативне, якісне і розкішне веганське взуття можливе».
Компанія анонсувала, що незабаром «веганський кутюр» можна буде замовити в Інтернеті – італійське взуття буде доступне по всьому світу.
Серед поціновувачів творчості Mink – Майлі Сайрус і Памела Андерсон.
Reebok
Минулого року американський бренд Reebok запропонував свої перші кросівки з матеріалів на рослинній основі, зокрема, з бавовни і кукурудзи. Таке рішення виробника спортивного одягу і взуття – крок до забезпечення сталого розвитку в галузі, відомої своїм вагомим впливом на навколишнє середовище.
Верх взуття вироблено з 100% органічної бавовни, яка вирощується без використання пестицидів і гербіцидів. Для виробництва підошви застосовано кукурудзяний продукт, а для устілки – касторова олія. Кросівки з бавовни і кукурудзи NPC UK сертифіковані Міністерством сільського господарства США як такі, що зроблені на 75% з біо-матеріалів. До того ж продаються в упаковці, яка на 100% підлягає переробці.
Партнером Reebok у цьому проекті є компанія DuPont Tate & Lyle Bio Products, яка винаходить біо-рішення для різних ринків. Вартість унісекс-взуття – $80.
Merrell
Ще один відомий бренд взуття для активного відпочинку – Merrell – запропонував еко-взуття і для чоловіків, і для жінок. Колекція Gridway робить акцент на моді, а також на сталому розвитку. Мета виробника – створити взуття, яке прослужить довго. На противагу «швидкій моді».
Підошва взуття зроблена з переробленої гуми, устілки – також вторинна сировина. Верх – з переробленої пряжі на 100%. Кожна модель доступна у трьох кольорах, а вартість варіюється від $120 до $140.
Nat-2
Німецька компанія nat-2 своїм прикладом доводить, що сировиною для виробництва високоякісного взуття може бути що завгодно: і натуральне каміння, і деревина, і трава, і кукурудза, і пластикові відходи, і кава.
Нещодавно бренд випустив у продаж кросівки, поверхня яких на 50% складається з використаної кавової гущі. Отже коли взуєте, відчуватимете аромат кави і природну текстуру матеріалу.
Окрім кави у виробництві кросівок колекції Сoffee line використовуються натуральний каучук і корки, а клей не містить інгредієнтів тваринного походження. Верхня частина має фірмові світловідбиваючі деталі для кращої видимості і ефектного зовнішнього вигляду. А деталі, схожі на замшу або напу, зроблені… з перероблених пластикових пляшок. Вартість взуття – €390.
✔Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Фото: Rafaela Biazi on Unsplash