McDonald’s і Starbucks пропонуватимуть каву в «розумних» багаторазових стаканчиках

В амеріканському штаті Каліфорнія стартують пілотні програми за участю McDonald’s і Starbucks, які пропонуватимуть споживачам каву в «розумних» багаторазових стаканчиках. Стаканчики будуть оснащені RFID-чіпом або QR-кодами, які допоможуть відстежити їхню «міграцію».

Зокрема, за інформацією Bloomberg, ідея народилась як результат дворічного проекту NextGen Cup Challenge, яким керували McDonald’s і Starbucks. Ці корпорації викидають мільярди паперових стаканчиків на рік, більшість із них – містять пластиковий прошарок, що унеможливлює їх переробку.

Ключем до того, щоб залишити менший слід на планеті, може бути не вибір ідеального матеріалу, адже будь-який одноразовий посуд, будь то папір, алюміній чи пластик, має свої недоліки. Натомість головна ідея NextGen – зробити чашки довговічними і створити систему, за якої вони будуть використовуватися повторно. Йдеться про збирання, очищення, перерозподіл і цифрове відстеження, що дозволить відстежити й проаналізувати показники повторного використання стаканчиків. А зрештою, створити систему повторного використання.

Цього тижня програму почали вже тестувати в кав’ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто. Пробна партія стаканчиків у Сан-Франциско вироблена стартапом Muuse. На кожному надруковано QR-код, який споживачі мають сканувати, коли купують, а потім викидають чашки. Здебільшого їх використовують в університетських містечках.

Тим часом чашку від стартапу CupClub, яка дебютує в Пало-Альто, можна буде залишити в яскраво-жовтих «боксах», які розміщено в межах всього міста. Потім їх відправлятимуть на клінінг. Стартап пропонує свою розробку з RFID-чіпом офісам і каже, що повторне використання його чашок може скоротити відходи на звалищах до 40%.

Група NextGen також має намір випробувати однаразові чашки, що придатні до компостування та переробки, в Окленді.