Стокгольмська компанія Klimato не тільки спонукає споживачів вибирати екологічно чисті страви, а й допомагає ресторанам ставити цілі і відстежувати свої викиди.
Стартап залучив $785 тис на інструмент для маркування вуглецю. Фінансування буде використано для розширення програмного забезпечення, яке допомагає підприємствам громадського харчування, ресторанам розраховувати вплив на клімат від своїх страв і маркувати їх.
За допомогою веб-додатку ресторани можуть оцінювати кожну страву, яку подають, в залежності від інгредієнтів і методів виробництва. Вплив виражається в CO2-еквіваленті або еквіваленті діоксиду вуглецю, що дозволяє поєднати парникові гази в одній одиниці виміру.
Він також надає ресторанам інформацію про загальний вплив на клімат, зміни з плином часу і порівняння різних торгових точок мережі або сезонних меню. Klimato сподівається, що надання продовольчим компаніям інформації про вуглецевий слід їжі дозволить їм згодом здійснити зміни і знизити викиди.
фото: klimato.se