Клавдія Шевелюк на FMCG Industry Forum: «Споживачі обирають тих, хто вирішує соціальні та екологічні проблеми»

У Києві відбувся FMCG Industry Forum 2021. Виробники, постачальники та ритейлери говорили про тренди, корпоративну відповідальність в епоху COVID-19, вподобання споживачів, пошук зон зростання і стратегії сталого розвитку.

«Споживачі стали більше голосувати своїм гаманцем за ті продукти і послуги, які вирішують соціальні та екологічні проблеми», – заявила спікерка форуму, засновниця Change Agency Responsible Future і консультантка зі сталого розвитку Клавдія Шевелюк.

Пропонуємо кілька коротких тез із доповіді засновниці Change Agency Responsible Future і консультантки зі сталого розвитку Клавдії Шевелюк:

  • 2021 рік Edelman Trust Barometer назвав роком інформаційного банкрутства. Люди стали трохи більше довіряти бізнесу, порівняно з травнем 2020 року, якщо вимірювати довіру крізь призму етичності і компетентності, проте не довіряють владі, громадському сектору і медіа…
  • Пандемія спричинила страх втратити роботу, посилення нерівності в світі, а також вказала на необхідність вирішувати фундаментальні проблеми, пов’язані з системою охорони здоров’я, освіти, зміною клімату, боротьбою з бідністю, фейковими новинами, расизмом і дискримінацією тощо.
  • Настрої та поведінка споживачів все ще відображає невизначеність. Вони обирають найцінніше та найнеобхідніше. Лояльність виявляють переважно до тих брендів, які сповідують важливі для споживача цінності. Новий бренд оберуть тільки, якщо він буде:  декларувати цінність, буде якісним і в нього буде призначення або місія. Купуватимуть товари в нового рітейлера, коли це буде зручно (читай – безпечно), цінно (читай – ціннісно), доступно (e-commerce).
  • Вихід є – фокусувати свої продукти та послуги на інноваціях і пріоритетних для вашого бізнесу Цілях сталого розвитку, які будуть вирішувати конкретні завдання. Ваші споживачі віддячать вам лояльністю.
  • Якщо ви мрієте збільшити обсяги продажу товарів та експортувати свою продукцію на нові ринки, розміщувати свої товари на міжнародних торгівельних платформах і знаходити нових партнерів – вам необхідно визначити соціальні й екологчні пріоритети, імплементувати Цілі сталого розвитку у свою основну бізнес-стратегію і спрямувати зусилля на їх досягнення. Бо без політик, стратегій і звітів зі сталого розвитку, вас там не чекають.
«Говорити партнери воліють про цінності, а не про ціни, як не крути», – констатувала спікерка.