Італійський Vogue вийшов із порожньою обкладинкою

Квітневий номер Vogue Italia вперше за часи існування видання вийшов з обкладинкою білого кольору. Ані графіки, ані фотографій.

За словами головного редактора Емануеле Фарнеті, ще два тижні тому редакція готувала номер в колаборації з L’Uomo Vogue, однак керівництво зрештою вирішило не залишити поза увагою пандемію коронавірусу.

«Білий – це перш за все повага. Білий – переродження, світло після темряви, сума всіх кольорів. Білий – колір уніформи тих, хто ставить власне життя на кін, рятуючи наші. Білий – для тих, хто заповнює час і простір ідеями, думками, історіями, віршами, музикою і турботою про інших. Після кризи 1929 року білий став кольором одягу, що символізує чистоту теперішнього і надію на майбутнє. Білими стали ночі, під час яких верстався цей номер в найскладніших умовах по обидва боки океану. І, нарешті, білий – це не колір тих, хто програв, а чистий титульний лист історії, яка тільки починається», – йдеться у зверненні Фарнеті.

Нагадаємо, раніше Vogue Italia відмовився від фотосесії для свого випуску за січень 2020 року, щоб уникнути впливу на довкілля.