Харчові відходи. Danone презентує йогурт із «врятованих лимонів»

У компанії Danone в Північній Америці з’явився новий бренд Good Save – для йогурту, який виробляється з бракованих, зокрема, не дуже гарних на вигляд фруктів, від яких відмовляються магазини, а також із залишків фруктів. Це крок назустріч до мінімізації харчових відходів.

У співпраці з платформою Full Harvest компанія створює йогуртові продукти з низьким вмістом цукру з метою скорочення харчових відходів на рівні ферми, де зазвичай втрачається третина овочів і фруктів.

Початкова лінійка смаків має назву Two Good, вона зі смаком «врятованих лимонів». На упаковці буде позначено, що його сворено з фруктів, які могли потрапити на смітник. На думку компанії, це допоможе споживачам зрозуміти важливість продуктів.

Компаня також заявляє, що харчові відходи – це проблема всієї галузі, яку не можна ігнорувати. «Рятуючи фрукти, які в іншому випадку були б витрачені даремно, і створюючи це нововведення, ми робимо крок уперед, створюємо ще більш сталу бізнес-модель і приділяємо пріоритетну увагу планеті», – прокоментував у релізі Сурбхі Мартін, віце-президент із маркетингу Danone в Північній Америці.

фото: Danone