Пустыня и засуха

Google переглядає політику реклами і монетизації через тих, хто заперечує зміни клімату

Американська корпорація Google розробила у тісній співпраці із зовнішніми експертами нову політику монетизації для рекламодавців, видавців і творців контенту на YouTube. Про це повідомляється на сайті компанії.

Нові правила стосуються тих авторів, які не визнають наукову точку зору щодо зміни клімату та її причини, заперечують глобальне потепління і називають його містифікацією або шахрайством.

Зокрема, пояснюють у Google, за останні роки збільшилася стурбованість партнерів компанії по рекламі і видавців з приводу реклами, яка розміщується разом або просуває неточні заяви про зміну клімату. Рекламодавці не хочуть, щоб їх реклама з’являлася поруч з цим контентом. А видавці та автори не хочуть, щоб реклама, яка просуває ці твердження, з’являлася на їхніх сторінках або у відеороликах.

Читати також: Google запровадив пошук екологічно безпечних готелів

«Ось чому сьогодні ми оголошуємо про нову політику монетизації для рекламодавців, видавців і творців YouTube, яка забороняє рекламу і монетизацію контенту, який суперечить усталеному науковому консенсусу щодо існування і причин зміни клімату. Сюди входять матеріали, в яких зміна клімату розглядається як обман або шахрайство, а також твердження, які заперечують довгострокові тенденції глобального потепління, і твердження, які заперечують, що викиди парникових газів або діяльність людини сприяють зміні клімату», – пояснюють у Google.

Відтак Google при оцінці контенту на відповідність новій політиці розглядатиме контекст із певними твердженнями, розрізняючи контент, де помилкове твердження наводиться як факт, і контент, який повідомляє або обговорює це твердження.

Google почне застосовувати цю політику наступного місяця, тобто в листопаді. Для контролю Google має намір задіяти і автоматизовані методи, і перевірку людиною.

Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату

Responsible Future допомагає компаніям в Україні визначитися з пріоритетними Цілями сталого розвитку, проаналізувати продукти та послуги на вуглецевий слід, розробити стратегію і налаштувати метрики за ESG-показниками, підготувати щорічний нефінансовий звіт. Замовити консультацію >>>