Estée Lauder переглядає матеріали для пакування косметики

Estée Lauder відмовляється від пластикової упаковки косметики

Виробник косметики Estée Lauder запроваджує інновацій у пакуванні своєї продукції. Бренд приєднався до програми Circular Economy 100 (CE100) – ініціативи фонду Ellen MacArthur Foundation, спрямованої на стимулювання переходу до економіки замкнутого циклу.

Нині Estée Lauder переглядає пакувальний портфель, звертаючи увагу на використання джерел енергії із низьким рівнем впливу, біо-джерел, нові матеріали тощо. До кінця 2025 року від 75% до 100% упаковки продукції брендів Estée Lauder підлягатимуть повній або частковій переробці, вторинному використанню. Компанія збільшить кількість переробленого пакувального матеріалу до 50%. До того ж, Estée Lauder також має намір сертифікувати всю картонну упаковку за стандарами Forest Stewardship Certified.

Замовити корпоративний workshop з двома інтерактивними голосуваннями для обрання векторів сталого розвитку

Раніше, за даними Environmental Leader, бренд Olay оголосив про випробування нової упаковки для свого бестселера Olay Regenerist Whip. Під час експерименту зволожувач продаватиметься з заправною капсулою всередині баночку засобу по догляду за шкірою. Якщо пілотний проект буде успішним, компанія випускатиме і продаватиме капсули окремо. Це допоможе скоротити використання пластикових матеріалів.

Estée Lauder Companies об’єднує бренди Aramis, Aveda, BECCA, Bobbi Brown, Clinique, Darphin, DKNY, Donna Karan Cosmetics, Editions de Parfums Frédéric Malle, Ermenegildo Zegna Parfums, Jo Malone London, Kiton, La Mer, M·A·C, Michael Kors Beauty та інші.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: elcompanies.com