Фонд чистой энергетики Apple профинансировал три новых ветропарка в Китае

Dropbox націлився на вуглецеву нейтральність до 2030 року і споживання чистої енергії

Хмарний сервіс Dropbox визначився із пріоритетними для себе Цілями сталого розвитку на період до 2030 року, серед яких – боротьба зі змінами клімату.

“Ми прагнемо боротися з глобальним потеплінням і скорочувати вуглецевий слід. Сьогодні ми оголошуємо цілі, які плануємо досягти до 2030 року”, – ідеться у блозі компанії, яка базується в Сан-Франциско.

Зокрема, Dropbox має на меті забезпечення вуглецевої нейтральності під час ділових поїздок, використання на 100% поновлюваних джерел енергії для діяльності компанії, у тому числі – для центрів обробки даних.

Компанія також планує підтримувати організації, чия діяльність спрямована на боротьбу зі зміною клімату, і залучати працівників до ековолонтерства у вільний час.

“Досягнення цих цілей нині як ніколи важливо, адже необхідно зупинити глобальне потепління”, – кажуть у Dropbox.

На думку вчених, глобальні викиди парникових газів повинні бути знижені, принаймні, на 50% до 2030 року, щоб обмежити глобальне потепління до рівня нижче 1,5 градусів за Цельсієм і уникнути найгірших наслідків зміни клімату – від екологічних до економічних і соціальних.

By 2030, we are committing to:🌎 Achieving carbon neutrality for scope 1, scope 2, and scope 3 biz travel emissions🌎…

Опубліковано Dropbox Вівторок, 4 серпня 2020 р.

Dropbox також повідомила, що постійно шукає способи збільшення ємності накопичувачів і зниження енергоспоживання за допомогою нових технологій, як-от SMR. Серед інших заходів – пошук більш ефективних способів віддаленої роботи працівників компанії і скорочення відряджень.