Dove ініціював соціальну кампанію #ShowUs і показує жінок такими, як вони є

Бренд Dove ініціював у соціальних мережах кампанію #ShowUs, мета якої – підтримка розмаїття жіночих образів у рекламі. Головний меседж – «краса в кожній з нас». Також компанія вирішила відмовитися від ретуші рекламних фото і використовує спеціальний знак «Ні цифровим маніпуляціям».

Під час реалізації проєкту Dove Self-Esteem створено бібліотеку з 20 000 зображень у партнерстві з найбільшим міжнародним стоком Getty Images і колективом фотографів Girlgaze. Власне, цифрова бібліотека – сьогодні вже найбільша в світі бібліотека фотографій в своєму роді – створюється і курується виключно жінками.

Колекція вже доступна для перегляду і використання в медіа та рекламної індустрії. А в мережі Інстаграм під хештегом #ShowUs жінки публікують свої фото – такі, як вони є.

«Ми хочемо встановити новий стандарт», – заявив бренд, і взяв три зобов’язання:

1. Ми зображуємо жінок такими, які вони є в реальному житті.
Ми ніколи не покращуємо, видозмінюємо зображення жінок у цифровому вигляді. Ми ніколи не показуємо недосяжних, бездоганних зображень «досконалої» краси.

2. Ми зображуємо жінок різними.
Ми віримо, що краса – для всіх. Ось чому в наших кампаніях ніколи не побачити моделей або актрис. Натомість ми показуємо жінок, які представляють широкий погляд на красу – вік, розміри, національності, колір волосся, стилі і типи статури.

3. Ми допомагаємо дівчаткам зміцнювати впевненість у собі і почуття власної гідності.
Dove ставить перед собою завдання забезпечити, щоб представники наступного покоління дорослішали впевненим в тому, як вони виглядають, і хоче допомогти їм повністю реалізувати свій потенціал – такими, які вони є.

Бренд також констатував, що сприйняття Dove серед жіночої аудиторії змінюється. Відтепер її представниці з більшою ймовірністю купуватимуть продукцію бренду. «Ми бачили прямий зв’язок між поінформованістю про проєкт і капіталом бренду. Жінки на 15% частіше купують продукти Dove, а на деяких ринках ще більше. Наприклад, у США частка жінок, які потенційно можуть придбати продукти Dove, збільшилася на 21%, коли їм стало відомо про вплив проекту Dove Self-Esteem», – кажуть представники бренду.

 

Усі жінки, які фігурують в роликах Dove, схвалюють зображення напередодні.