Доставка вкусной еды

Доставка продуктів додому екологічніше за похід у магазин

Замовити їжу додому – значно екологічніше за похід на закупи у магазин. Такого висновку дійшли вчені Мічиганського університету, проаналізувавши етапи життєвого циклу харчових наборів. Вони виявили, що вуглецевий слід харчових наборів на замовлення у порівнянні з еквівалентами у продуктовому магазині – на третину менше.

«Доставка їжі додому знижує кількість харчових відходів. Саме залишки їжі і логістика становлять значну різницю в розмірі екологічного сліду двох способів доставки їжі додому », – пояснила провідний автор дослідження Шеллі Міллер, яку цитує видання Grist.

Звісно, є кілька важливих застережень. Наприклад, набори їжі, як правило, мають поганий екологічний вплив через їхню величезну кількість упаковки. Проте з точки зору викидів вуглекислого газу виявилося, що харчові відходи – ще більший гріх.

«Навіть якщо здається, що купа картону, яку «згенерував» сервіс доставки їжі, неймовірно шкідлива для навколишнього середовища, додаткова куряча грудка, куплена в продуктовому магазині, яка лежить в морозильній камері і врешті-решт викидається, набагато гірше», – зауважила дослідниця.

Ринок доставки готової їжі в США став активно розвиватися з 2012 року, коли з’явилися основні гравці – Blue Apron, HelloFresh і Plated. По всій країні розпочали свою роботу десятки інших компаній, що пропонують готові набори для їжі, які задовольняють будь-які потреби. 2018 року обсяг продажів комплектів харчових продуктів досяг $3,1 млрд. Але до теперішнього часу про їх екологічний вплив було відомо дуже мало.

За даними дослідження, вуглецевий слід страви від Blue Apron дорівнює в середньому 6,1 кг CO2. Це на 33% нижче за вуглецевий слід (8,1 кг CO2) цієї ж страви, купленої у магазині.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

Фото: Unsplash