новая зубная паста Colgate

Colgate-Palmolive переглядає свої відносини з пластиком

Компанія Colgate-Palmolive зобов’язується розробляти та надавати альтернативні рішення для власної продукції з метою скорочення пластиків у довкіллі. Її стратегія сталого розвитку на період до 2025 року передбачає, що до того часу вона позбавиться непотрібної упаковки та проблемних матеріалів, зробить всю свою упаковку придатною для вторинної переробки, повторного використання або компостування, а також скоротить використання нового пластика на третину і використовуватиме щонайменше 25% переробного пластику в упаковці.

Не існує однозначного вирішення проблем із забрудненням пластмасами. Ми повинні боротися з пластиковими відходами по всій цепочці створення вартості

Нещодавно в компанії розглянули можливість використання скляних пляшок замість пластикових для рідких продуктів. Але через їхню вагу й енерговитрати, необхідні для виробництва і транспортування, викиди парникових газів від скляних пляшок були більш ніж у 3,5 рази вище, ніж при використанні 100% переробленого пластику. Який правильний баланс?

«У нас немає простої відповіді. Що у нас дійсно є, так це – рішучі дії, які дозволять краще використовувати пластик, продовжити термін його служби і замінити його там, де це необхідно. І все це – для усунення лиха, пов’язаного з пластиковими відходами», – зауважують в Colgate-Palmolive.

Наразі в компанії вивчають альтернативні матеріали, що забезпечують екологічні переваги. Зокрема, шукають інноваційні формати продуктів, які дозволяють використовувати упаковку без пластика. Наприклад, таблетки зубної пасти від бренду Hello, упаковані в багаторазові бляшані контейнери багаторазового використання. Вони вже представлені на ринку.

Водночас алюмінієві флакони – основа нової лінії ополискувачів для ротової порожнини Swish.

А зубні щітки Colgate Bamboo зроблено з натурального бамбуку. Уся упаковка для лінії виготовлена з картону, придатного для вторинної переробки, без використання пластику.

За дизайном компанія продовжує створювати більш тонкі і легкі пластикові упаковки, скорочуючи кількість пластику до мінімуму, відомого як «легка вага». У Мексиці, наприклад, зменшили вагу кришки, використовуваної в пляшках ємністю 450 мл для пом’якшення тканин Suavitel, що дозволило заощадити 72 метричних тонни пластика на рік.

Наразі Colgate-Palmolive тестує багато нових ідей для портфелю продуктів і закликає слідкувати за оновленнями. Компанія також скорочує кількість пластику, що використовується для транспортування і для демонстрації на полицях магазинів.

фото: colgatepalmolive.com