Британський ритейлер Iceland узяв на себе амбітне зобов’язання видалити до 2023 року всі пластмаси з упаковки продукції, що продається під власною маркою. І вже сьогодні мережа використовує на 29% менше пластмас, ніж 2018 року.
“Цю роботу вже розпочато. Асортимент наших продуктів харчування Mumbai Street Co і Mexicana Street у лотках на паперовій основі дозволяє заощадити до 850 тонн чорного пластику, що не підлягає вторинній переробці”, – йдеться у повідомленні компанії.
До цього часу ритейлер відмовився від пластикових лотків для 74 заморожених готових страв, адже їх важко переробляти. Натомість використовується картон.
Незабаром покупцям запропонують кілька видів продуктів, фруктів і овочів у нових упаковках, у складі яких пластика немає зовсім або його кількість максимально знижено. Нині в тестовому режимі програма стартувала в магазинах країни.
“Ми продовжуємо оцінювати альтернативні варіанти матеріалів для пакування їжі, серед них – цукровий буряк, макуха (з цукрової тростини) та бамбук… Оптимальним рішенням, ймовірно, буде повністю придатна до компостування упаковка”, – кажуть в Iceland.
Ритейлер також повідомив, що наразі тестує целюлозні плівки й альтернативи на основі напівпрозорого паперу для заміни пластикової плівки, в яку обгортають лотки для їжі.
Iceland Foods – це британський ритейлер із 950 магазинами по всій Великобританії. Якщо Iceland досягне своєї мети, він стане першим plastic free ритейлером.
фото: sustainability.iceland.co.uk