Бренди об’єдналися проти расової дискримінації

У США не стихають протести проти расизму і поліцейської жорстокості. Користувачі соціальних мереж масово публікують чорні квадрати. Кампанія з підвищення обізнаності про проблему расової нерівності, яка отримала назву Blackout Tuesday, не обмежилася вівторком – вона триває й сьогодні. Під цим хештегом лише в Instagram опубліковано вже майже 28,5 млн дописів.

Найбільші представники музичної індустрії – Warner Music Group, Universal Music, Sony Music, Radiohead, Danny Carter та інші – вирішили припинити звичайні ділові операції. Вони відмовитися від електронних листів, музичних релізів, скасували онлайн-виступи і фан-заходи.

View this post on Instagram

#theshowmustbepaused

A post shared by Radiohead (@radiohead) on

До музикантів приєдналися актори по всьому світу. Популярна акторка Асли Енвер із Туреччини теж висловила свою позицію.

View this post on Instagram

#blackouttuesday

A post shared by Asli Enver (@aslienver) on

 

Компанія з виробництва одягу Patagonia на знак солідарності з афроамериканцями випустила відео і закликала бізнес співпрацювати з урядом та громадянським суспільством для подолання расизму. Вона також перерахувала $100 тис NAACP Legal Defense Fund.

Водночас бренд звернув увагу на те, що соціальная справедливість нерозривно пов’язана з екологічною справедливістю. Patagonia залишається “глибоко відданою порятунку нашої планети і світу, де кожен має доступ до чистого повітря, води, землі та здорової громади”. З 2016 року компанія виділила понад $4 млн на підтримку тих, хто найчастіше потерпає не лише від расової несправедливості, а й від кліматичної кризи,

View this post on Instagram

We join with those who call out the name of George Floyd in sorrow and anger against the systemic racism that pervades our land. We stand in solidarity with African Americans and people of color, including those among our colleagues and their families. And we call on business to work with government and civil society to address racism. We know that we have work to do. ⁠⠀ ⁠⠀ Environmental and social justice are inextricably linked and we all must address the intersection of people and planet and the core inequalities in our society. Patagonia remains deeply committed to saving our planet and a world where everyone has access to clean air, water, land, and a healthy community. Since 2016, we have dedicated over $4M to increasing support and attention to grassroots groups in frontline communities who are often hardest hit not only by racial injustice, but also the climate crisis, environmental pollution, and now the COVID-19 pandemic. Today, we are making a $100,000 donation to the NAACP Legal Defense Fund. Tomorrow, and in the weeks to follow, we will intensify our efforts to ensure that voting, the most basic civil right we have, is safe for everyone. ⁠⠀ ⁠⠀ Through our Action Works platform, we also encourage our community to learn more about the environmental justice and voter-turnout groups Patagonia supports. And we will continue engaging with our partners and grantees in communities of color to learn how we can best support them. We are committing to not only being more aware of racism and social injustice all around us but actively doing something about it. ⁠⠀ ⁠⠀ Nonviolent activism pushes progress. We have work to do.⁠⠀ #BlackLivesMatter

A post shared by Patagonia (@patagonia) on

CEO Facebook Марк Цукерберг повідомив, що виділяє додаткові $10 млн для груп, які працюють над расовою справедливістю. “Ми співпрацюємо з нашими радниками з питань цивільних прав та нашими працівниками, щоб визначити організації на місцевому та національному рівні, які зараз можуть найбільш ефективно скористатися ними”, – написав він.

The pain of the last week reminds us how far our country has to go to give every person the freedom to live with dignity…

Опубліковано Mark Zuckerberg Неділя, 31 травня 2020 р.

 

Про свою солідарність зі своїми працівниками, клієнтами та партнерами в боротьбі проти расизму та несправедливості заявили й інші технологічні гіганти, як-от Google, Amazon.