Blue Apron приєднався до системи маркування How2Recycle

Сервіс доставки їжі Blue Apron приєднався до програми How2Recycle, яка запроваджена The Sustainable Packaging Coalition – партнерське об’єднання компаній, націлене на розвиток ринку екологічної упаковки товарів. Головна мета програми – позначити більшу частину пакувальних коробок і пакетів зрозумілим поясненням, як грамотно їх утилізувати.

У Сполучених Штатах популярний сервіс Blue Apron доставляє набори їжі, страви за передплатою. Компанія заявляє першою в цьому сегменті приєдналася до How2Recycle, щоб її клієнтам було простіше переробляти матеріали, з яких вироблено упаковку. Етикетка має містити коротку, втім чітку інформацію про те, як підготувати упаковку до переробки, її класифікацію тощо. В тому числі – чи можна її повернути.

Сьогодні понад 85% упаковки Blue Apron підлягає вторинній переробці.

До How2Recycle нині приєдналася низка великі корпорацій и і провідних виробників, серед яких – Lego Group, Hasbro, P&G, Colgate-Palmolive, McDonald’s, Sephora, PepsiCo, Lidl, Gerber, Bayer та інші. Загалом – понад 90 брендів.

фото: blueapron.com, businesswire.com