Удаленный колл-центр

«Simka» об’єднала людей з інвалідністю в аутсорсинговий контакт-центр

В Україні запрацювала мережа віддалених контакт-центрів «Simka», орієнтована на працевлаштування людей з інвалідністю і всіх тих, кому в силу певних обставин важко працювати за межами дому або повний робочий день. Нещодавно проект став одним із переможців Акселератора зі соціального підприємництва SELab, де презентував власну справу.

«Ми допомагаємо людям з проблемами опорно-рухового апарату реалізувати себе, працюючи в віддалених контакт-центрах», – кажуть ініціатори проекту про свою соціальну місію.

Команда операторів контакт-центру – в основному люди з інвалідністю, проблемами опорно-рухового апарату. Ті, хто хоче працювати, втім кому важко працювати за межами дому через погану інфраструктуру міст чи брак спеціалізованих робочих місць. Вони мають можливість працювати вдома, в звичних та зручних для себе умовах .

На даний час, як зауважують в «Simka», багатьом підприємствам вигідно віддавати частину своїх послуг на аутсорсинг у віддалені контакт-центри, економлячи час і кошти. Сьогодні центр на дає такі послуги: актуалізація баз даних замовника, телефонні опитування, інформаційна лінія, інформування клієнтів, підтримка інтернет-магазинів.

Ціль 10. Скорочення нерівності

Фото: Unsplash