восхождение на Эверест

The ​​Guardian: потепління Альп – виклик для туризму

Британське видання The ​​Guardian присвятило статтю наслідкам кліматичних змін для природних середовищ і туризму. Більш високі температури означають менше снігу та льоду, більше камнепадів та більше смертельних випадків у горах Європи.

Минулої зими кількість снігопадів, особливо у південних Альпах, скоротилася на дві третини в порівнянні з тим, що колись вважалося нормальним. Відсутність танення снігу є прямою причиною жорстокої посухи цього літа в долині річки По. Минулого місяця швейцарські вчені виявили, що метеозони повинні були піднятися на висоту 5 184 метри, набагато вище за найвищі піки, перш ніж вони, нарешті, досягатимуть точки замерзання.

“Центральні Альпи також сильно постраждали. Цього року весь сніг зійшов на початок липня, як мінімум на місяць раніше за попередній рекорд. На нині закритій вершині Маттерхорна немає снігу. Тим часом, швидке танення льодовика Теодул поблизу призвело до того, що сама італо-швейцарська межа, яка традиційно проходить вододілом між північчю і півднем, мала значно зміститися в напрямку Італії, оскільки льодовик скоротився”, – пише The ​​Guardian.

За даними видання, половина всіх нещасних випадків в альпінізмі у Франції відбувається наm найвищій горі в Альпах – Монблан. Головний маршрут від Шамоні до Монблана став настільки небезпечним, що у червні багато місцевих гідів призупинили всі сходження після чергового камнепаду.

Зазвичай Альпи відвідують близько 120 мільйонів туристів на рік. Більшість відвідувачів зупиняються у долинах та готельних комплексах. Багато інших обирають поширений вид активного відпочинку. Тож, на думку видання, закрити відвідування видається  нездійсненним та несправедливим, а також руйнівним з економічного погляду. Але, зауважує The ​​Guardian, без колективної зміни поведінки і без того погана ситуація просто погіршуватиметься.

фото: unsplash.com

Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату

Читати також: Інвестиції у кліматичні технології стрімко зростають – $87,5 млрд за рік

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям проаналізувати свій вуглецевий слід і переглянути екологічні принципи роботи. Замовити консультацію >>>