шопинг

У Франції хочуть заборонити «чорну п’ятницю»

Комітет з питань сталого розвитку Франції ухвалив поправку до Закону про відходи, яка забороняє рекламувати «чорну п’ятницю». Автори законодавчої ініціативи критикують цю акцію за спонукання до надмірного споживання, що негативно позначається на екології. Про уе повідомляє повідомляє Euronews.

«Чорна п’ятниця» – розпродажі в першу п’ятницю після Дня подяки – вперше організовано в США в 2013 році. Цей період вважається початком сезону закупів до Різдва й Нового року, коли магазини пропонують покупцям великі знижки.

У Франції існують літні і зимові розпродажі, встановлені законом. Кожний із них триває шість тижнів. На думку прихільників поправки, реклама «чорної п’ятниці» створює у споживача помилкове враження, що він «виграє від зниження цін так само, як і в сезон розпродажів, прописаних у законі». Отже ухвалено рішення припинити надмірне споживання, що вводить в оману споживачів.

Поправку запропонував екс-міністр екології Дельфіні Бато. Нині вона має бути проголосована в нижній палаті французького парламенту.

Напередодні «чорної п’ятниці» біля логістичних центрів великих компаній у Франції відбулися акції протестів кліматичних активістів проти надмірного споживання.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: unsplash.com