#letshelpbabushka

Флешмоб #letshelpbabusya визнано кращим в Україні кейсом з корпоративної соціальної відповідальності

Нещодавно в Україні вкотре пройшов флешмоб #letshelpbabusya, раніше відомий як #letshelpbabushkas. А два дні тому його визнано кращим в Україні кейсом з корпоративної соціальної відповідальності. Головну нагороду Х Національного конкурсу «Бізнес, що змінює країну» отримала ГК ЛІГА, до якой входить МБФ Let’s help – організатор флешмобів.

За словами організаторів, мета флешмобів – привернути увагу громадськості і держави до проблем українських пенсіонерів. Отже волонтери, серед яких – працівники ГК ЛІГА і компаній-партнерів, журналісти, громадські активісти, артисти і зірки шоу-бізнесу –  кілька разів на рік вирушають у магазини по усій країні й пропонують пенсіонерам наповнювати продуктові кошики, сплачуючи за них.

З минулого року проведено вже сім всеукраїнських флешмобів. За цей час до соціальної акції долучилося більш ніж 900 волонтерів з усіх регіонів України, зокрема з-понад 35 міст та сіл. У тому числі – 100 дітей-волонтерчиків. Загальна сума, що була витрачена на оплату чеків, сягнула 550 000 грн. Загалом оплачено 32 221 чеків.

Свого часу до флешмобів долучилася співачка й продюсерка Наталія Могилевська, а також Дар’я Малахова, Ольга Навроцька, спортсмени тощо. Усім охочим стати волонтером, варто лише зареєструватися на сайті організаторів.

У конкурсі кейсів з корпоративної соціальної відповідальності взяли участь 34 українські компанії, які протягом вересня-листопада 2019 року подавали свої кращі КСВ-практики в форматі «проблема-рішення-результат». Їх оцінювали міжнародні експерти за чотирма основними критеріями: інноваційність, діалог зі стейкхолдерами, довгострокові результати проєкту для компанії і суспільства, формат опису кейсу. Зокрема, кейси оцінювали експерти з шести країн: Невен Марінович (Сербія), Мафалде Евангеліста (Португалія), П’єр Мазо (Франція), Агнес Алксне (Латвія), Томас Серцовіч (Ірландія) і Томас К’єгард (Данія). Усі вони є представниками організацій із просування соціальної відповідальності бізнесу в своїх країнах.