Canada Goose зобов’язується використовувати перероблені й органічні матеріали

Канадський виробник верхнього одягу, пуховиків Canada Goose взяв на себе зобов’язання використовувати більш екологічні волокна і матеріали (PFM), перероблені або органічні. Екологічно безпечні альтернативи традиційним матеріалам мають становити 90% до 2025 року.

2019 року бренд став партнером організації Bluesign, яка виступає в якості незалежного органу з безпечних для довкілля, працівників і споживачів хімічних речовин, процесів, матеріалів і продуктів. Вона використовує систему заводських аудитів і сертифікації, щоб відстежувати шлях матеріалів від хімічного складу до готового продукту.

«Ми прагнемо, щоб 90% тканин Canada Goose вітчизняного виробництва (за обсягом) отримали до 2025 року знак bluesign® за відповідальні та екологічно безпечні методи роботи», – повідомляється на сайті Canada Goose.

Бренд Canada Goose також планує відомовитись від одноразового пластику і валідувати цю мету в 2021-2022 роках, використовувати перероблені матеріали та скоротити використання первинних матеріалів у ланцюгу постачань, а також запровадити більш екологічні рішення щодо паковання – 100% упавковки до кінця 2025 року буде екологічнішою.

До кінця 2021 роки бренд визначить сталі рішення, проведе базові вимірювання і доопрацює плани з досягненню цієї мети на підтримку поліпшення екологічного змісту і можливості вторинної переробки упаковки.

Окрім того, Canada Goose хоче домогтися чистого нульового рівня викидів до кінця 2025. «До кінця 2021 роки ми проведемо оцінку життєвого циклу, щоб визначити вуглецевий і водний сліди наших найбільш продаваних продуктов», – кажуть в компанії.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: canadagoose.com

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям переглянути соціальні й екологічні принципи своєї роботи, визначитися з новими пріоритетами та вийти на нову траєкторію розвитку. Замовити консультацію >>>