музыкальные пластинки из переработанных пластиковых соломинок

Bacardi перероблятиме одноразові соломинки на вініл

Виробник алкогольних напоїв Bacardi спільно з екологічною ініціативою Lonely Whale запровадили програму Straw Vinyl і почали переробляти одноразові пластикові соломинки.  Їх збиратимуть у 55 барах США та з них виготовлятимуть вінілові платівки. Вже укладено партнерські угоди з Major Lazer & Anitta, щоб використовувати їхню музику для більшого блага. Зокрема, на перших платівках запишуть композицію Make It Hot.

Шанувальники музики вперше поглянули на зразок вінілу з переробленого пластику під час щорічного музичного фестивалю Life Is Beautiful, який відбувся наприкінці вересня в Лас-Вегасі. Під час триденного фестивалю культовий Art Motel перетворився на ромовий рай, в якому одна кімната була присвячена акції Lonely Whale і кампанії #TheFutureDoesntSuck. Усім учасникам, глядачам фестивалю було запропоновано взяти зобов’язання щодо відмови в барах по всій країні від одноразових пластикових соломинок. Емоції підсилювала вражаюча установка, що відтворює відчуття того, що люди знаходяться під водою й в оточені сміття.

З 11 листопада у 55 барах США встановлять спеціальні ящики для соломинок. Будь-хто зможе їх здати в закладах і «гарантувати, що майбутнє не буде жахливим». Bacardi та Lonely Whale прагнуть переробити один мільярд одноразових соломинок до 2020 року.

«Щороку в океан потрапляє понад 8 мільйонів метричних тонн пластику. Це дуже сумна статистика і, відверто кажучи, люди не знають, що з нею робити. Але коли ми поєднуємо науку з мистецтвом, музикою і додамо трохи фану, ось де диво може статися. Це може надихнути людей і вони долучаться до #TheFutureDoesntSuck», – сказав Дюн Айвз, виконавчий директор Lonely Whale.

Вінілові пластинки,  тираж яких обмежено, можна буде придбати 3 грудня виключно на LonelyWhale.com. 100% коштів підуть на «одинокого кита».

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Ціль 14. Збереження морських ресурсів

фото: Bacardi